Friday 31 December 2010

Misteri 31.3.2011

Seperti yang anda tahu kami tidak pernah meramalkan sebarang tarikh apungan dinar sebelum ni.. namun begitu kami ingin kongsikan berita hangat ni untuk tatapan mereka yg penah membeli dinar dgn kami.. kami dapat info terbaru ini daripada pembekal kami yang berada di timur tengah ( yang berurusan direct dengan CBI), menurut beliau kemungkinan besar dinar akan diapungkan pada bulan APRIL 2011 ni… kami tidaklah mahu anda percaya 100% tapi kami juga turut mengharapkan agar berita baik ni benar2 terjadi..

oleh itu insyAllah pada 31/3/2011 kami akan hentikan @ kurangkan kuantiti jualan dinar. Anda mengharapkan dinar diapungkan.. kami juga mengharapkan agar dinar diapungkan… CBI mengharapkan dan merancang agar dinar diapungkan.. namun seperti kata Maher Zain.. InsyAllah, kita hanya merancang.. Allah sahaja yang menentukannya.

Oleh itu, sekiranya tiada apa yang berlaku dalam bulan APRIL 2011 nanti.. kami akan terus menjual dinar seperti biasa tetapi mungkin harga akan menjadi lebih mahal.. tq

p/s – Mengapa mesti beli dengan mydinar.biz? sebab kami mengamalkan servis 3 dalam 1. Jual, Beli dan Tukar Balik Dinar tu nanti..JGN RAGU2 UTK DAPATKAN DINAR dr kami!!

2 comments:

  1. salam..sy ara drpd kuantan..berminat sgt utk membeli dinar iraq..mcm mn yer,,,ada jual lg x??

    ReplyDelete
  2. wassala..puan leh contact adk sy di Malysia seperti nom phone y tertera di blog..stock dinar masih ade..019-9837695

    ReplyDelete